GRAFISCH
LOGO THUIS BIJ JOU
Janneke Karelse is sinds eind 2020 de trotse eigenaresse van haar eigen bedrijf Thuis bij jou. Janneke ondersteunt en begeleidt mensen die zich thuis niet (meer) alleen kunnen redden, op basis van een persoonsgebonden budget.
De betekenis van de naam Thuis bij jou is voor Janneke tweeledig: enerzijds komt Janneke bij mensen thuis, in hun eigen omgeving, anderzijds wil ze graag dat mensen zich bij haar thuis voelen.
Aanvullende kernwoorden voor het logo:
– Warmte/geborgenheid
– Ondersteunend
– Samen
– Vertrouwen
De kern van het uiteindelijke ontwerp bestaat uit twee delen, die staan voor Janneke en de cliënt – die op hun beurt samen weer een hart vormen. Bovendien is de cliënt vormgegeven als een ‘pinpoint’, omdat Janneke bij de cliënt aan huis komt. De cirkel die eindigt in een hand ondersteunt het geheel, maar sluit de kern niet af; de cliënt behoudt autonomie. Tot slot is er gekozen voor een warm gekleurde waterverfachtergrond met losse spetters: imperfecties mogen er zijn en maken je niet minder dan een ander.
Heel veel succes met Thuis bij jou Janneke!
DETAILS
Opdrachtomschrijving
Logo ontwerp
Opdrachtgever
Janneke Karelse, eigenaresse Thuis bij jou
Jaar
2020